لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
عصبانیت الگری" می خواستم با بازیکنان صحبت کنم اما منصرف شدم"

عصبانیت الگری" می خواستم با بازیکنان صحبت کنم اما منصرف شدم"

یوونتوس در سن پترزبورگ به هدف اش رسید و یک پیروزی سه امتیازی مهم و ارزشمندی را در یکی از حساس ترین شرایط خود در سال های اخیر به دست آورد تا روند امتیازگیری و پیروزی های متوالی بعد از ناکامی های ابتدایی ادامه دار شود. مکس الگری مربی بیانکونری در پایان بازی در حالی که چندان از نحوه عملکرد تیمش اش راضی نبود در مصاحبه ای حاضر شد:

 

نتیجه کلی عالی ست، سه بازی، نه امتیاز بدون دریافت گل، طی پانزده روز آتی دور برگشت شروع میشود، اما فرم خوبی از خود نشان ندادیم، کند بودیم، کم اما اما اشتباهات تکنیکی ای داشتیم و این به ما می گوید که در بازی یکشنبه باید مراقب باشیم. در هر بخش از زمین باید بهتر شویم، باید رقیب را تحت فشار قرار دهیم. زمانی که در محوطه حریف فرصت گلزنی داریم این واقعا نیاز است که بدانیم و درک کنیم نمی شود به این راحتی فرصت ها را از دست داد، نمی توانیم از بیست متری ضربه ایستگاهی از رقیب بگیریم باید در این بخش بهتر شویم این فرم بازی کردن در این شرایط مناسب نیست و در میانه میدان اشتباه کردیم.

 

کیفیت تیمی در نبود دیبالا

 

تنها دیبالا! همه می توانند به تیم کمک کنند و این قابلیت را به تیم بدهند، طبیعی ست که او بازیکن بسیار خوبی ست و بین خطوط بسیار خوب بازی می کند. اما کولوسفسکی باید به پیشرفت فکر کند و در این راه تلاش داشته باشد. کیه زا نیز می تواند بین خطوط علمکرد بهتری ارائه دهد. شاید باید بهتر و سخت تر تلاش کنیم.

 

یووه

 

من نمی دانم که چه چیزی می توان پیدا کرد، این یووه من نیست، من تیمی بزرگ و مهم دارم ما نیاز به پیشرفت سریع و تاثیرگذاری داریم. امشب بازی کردیم و بردیم این می تواند به نتیجه و عملکردمان در دیدار یکشنبه کمک کند. امیدواریم که شاهد دو، سه شگفتی خوب باشیم، در پایان فصل خواهیم دید و یا شاید کمی زودتر.

 

یووه یک خانواده و شما مسول خانواده

 

من مربی هستم، من بازیکنان و تیم ام را دوست دارم، خیلی عصبانی بودم، می خواستم با بچه ها صحبت هایی داشته باشم اما منصرف شدم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: